Winkelwagen
Checkout Secure
Kwaliteitsmerk Uitstekende Service

Klantenservice

085 - 06 04 162

Ma-Za 09:00 - 17:00

FAQ Robot Kampioen

robotstofzuiger-robotkampioen-veelgesteldevragen

Bestellen, Verzending & Bezorging

Hoe kan ik bestellen?

Je kan het product in je digitale winkelmandje plaatsen door op de oranje knop ''Toevoegen in Winkelwagen'' te klikken. Klik vervolgens op het winkelwagen om overzicht te krijgen van het product wat je wil gaan bestellen. Volg verder de instructies voor het afrekenen.

Waar is mijn pakketje?

Zodra je pakketje het magazijn heeft verlaten, krijg je van ons een bevestigingsmail met een track and trace code. Zo krijg je de mogelijkheid om je pakketje te volgen. Mocht de track and trace code het niet doen dan kan je ons een mail sturen naar info@robotkampioen.nl

Hoe snel is mijn pakket in huis?

We doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk te leveren. Als je voor 22:00 besteld, dan verwerken wij dezelfde avond nog je bestelling. De volgende werkdag wordt jou bestelling opgehaald door de bezorgdienst. Gemiddeld wordt jouw pakket binnen 3-4 werkdagen na bestelling geleverd.

Wat gebeurd er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent dan geeft de bezorger je pakket af aan de buren. En anders brengt de bezorger het pakket naar een afhaalpunt bij jouw in de buurt. Door de track and trace code kan je precies zien waar je pakket is afgeleverd.

Hoe wijzig/annuleer ik een bestelling?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Mocht het zo zijn dat je bestelling al in het verwerkproces zit dan kan het pakket niet meer geannuleerd worden.

Kan ik mijn product retourneren?

Je hebt het recht 14 dagen na ontvangst om je retour aan te melden bij ons. Neem simpelweg contact met ons op via info@robotkampioen.nl om het retourformulier aan te vragen.

 

Garantie

Hoeveel jaar garantie zit er op de producten?

Op alle EZIclean producten zit standaard 3 jaar garantie.

Hoe maak ik gebruik van de garantie

Neem simpelweg contact met ons op als je product een mankement heeft of defect is, en dan bekijken

 

Veilige betaalomgeving

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je hebt bij ons de mogelijkheid om te betalen met Creditcard, PayPal, Ideal, Belfius en Bancontact.

Wat is Mollie?

Mollie is een payment service provider, die de betalingen voor ons verwerkt zodat het geld veilig van de bank naar de webshop wordt overgemaakt.

 

Klant vragen Hobot 388 Ramenwasser

Stopt de ramenwasser precies op dezelfde plek als waar ik het bevestig?

Als de robot klaar is keert het terug naar dezelfde plek waar je het achterliet, en word je gewaarschuwd met een pieptoon.

Zal het hoekraam geen probleem zijn voor de ramenwasser?

Het hoekraam zal voor geen problemen zorgen, door zijn kunstmatige intelligentie en slimme sensoren zal de robot dat ook allemaal detecteren.

Vormt zout en zandaanslag op het raam geen probleem bij het reinigen aangezien er weinig water wordt gebruikt?

De robot heeft zachte microvezelpads (12 meegeleverd) waar het vuil/zand wordt opgenomen juist in die microvezelpads, en dat vervolgens uit het apparaat geworpen wordt dankzij de filtratie technologie. Het mooie ook hieraan is is dat de pads daardoor nooit verzadigd raken. Deze zijn uiteraard wasbaar en raden per beurt nieuwe pads aan.

Onze ramen zijn niet volledig omkaderd, zoal van boven en onder is er geen omlijsting?

De Robot is voorzien van talrijke sensoren voor een veilige werking, deze sensoren worden gebruikt om het uiteinde om het raamkozijn of het uiteinde van de raam te detecteren, en berekent vervolgens de reinigings route om het volledige glasoppervlak snel en efficiënt te reinigen.

Wordt het vacuüm niet verbroken?

Het vacuüm kan nooit worden verbroken, enkel als de stroom uitvalt en de uit knop wordt ingedrukt. Maar mocht de stroom uitvallen, dan beschikt de hobot nog over een back-up batterij zodat de robot nog 20 minuten op het glas blijft.

Opladen van de reservebatterij

Als je het apparaat lange tijd niet gebruikt, bewaar het dan op een droge en veilige plaats. De batterij moet elke keer worden opgeladen, 4 tot 6 maanden om de levensduur te behouden.

Hoe voorkom je dat er sporen op het raam achterblijven?

Gebruik een paar schone, droge doeken om stof en vuil te verwijderen van het glas, gebruik daarna nog een paar schone, droge doeken, en spuit een kleine hoeveelheid reinigingsoplossing op de onderste reinigingsdoek tijdens het reinigen laat je de bovenste reinigingsdoek droog.

Toegevoegd aan winkelwagen!
Gratis Levering Kwaliteitsmerk 3 Jaar Garantie Uitstekende Service WebwinkelKeur Certificaat
You Have Qualified for Free Shipping Spend $x to Unlock Free Shipping You Have Achieved Free Shipping Free Shipping For Over $x to Kwaliteitsmerk Uitstekende Service You Have Achieved Free Shipping